Vén ragadozó

Vén ragadozó
Nektek annyi....

2016. június 29., szerda

CASUS BELLI!!!! "Drága KOLLÉGÁK"......


                                                                         
JUSTIZMORD !

          Én Fidesz-tag vagyok, ex-ügyész, ügyvéd, 3X

 voltam központi állami szerv (minisztérium) 

vezető jogásza. 

AMI 2006-ban történt, az elsőre a JOGÁLLAMBA és az IGAZSÁGSZOLGÁLTATÁSBA vetett, hivatásszerű BIZALMAM MEGTÖRÉSÉT OKOZTA, 

másodjára azonban a félnótás, félcédulás Gyurcsány és EGYIK BÜDÖS PARASZTJA - bizonyos GERGÉNYI degenerális! - cselekményei valamint az akkor fennálló, gátlástalan POSZTKOMCSI-NEOLIBSi kormányzat súlyos bűnei miatt éppen a BÜNTETŐJOG erőteljes, offenzív alkalmazásával léptem fel! 

2006 október 27.-én kelt büntető feljelentésemben, ami az akkor még létező Bp. Katonai Ügyészségre nyújtottam be, 
"Elöljárói intézkedés szándékos elmulasztása" és 6 másik szolgálati és hivatali bűntett miatt 41 oldalas büntető feljelentést tettem ill. a bizonyítékokat mellékeltem, illetve tanúkat és video (tv) felvételeket mellékeltem hozzá. 

S több lépcsőben folyt eljárás a meglehetősen IDIÓTA, alulszocializált, ideológiailag retardált Bp. Rendőrfőkapitány ellen!



http://onoguristan.blogspot.com


Ez a mostani eset az általam már a ceglédi vezető ügyész(nő) sorozatos HIVATALI VISSZAÉLÉS BŰNTETTEI miatti bűnügyben megtapasztaltakkal teljesen EGYBEVÁG! A Dr. Keresztes Imre főügyész vezette Kp. Nyom. Főügyészségre hivatalból eljárásra a Dr. Sinku Pál Legf. Ü. Főov. Ügyész által áttett bűnügyben NÉHÁNY HÉT MÚLVA egy szédült birka, megfelelési kényszerbeteg ügyésznő a feljelentést elutasította. 

A nyilvánvalóan a "mundér becsületét " védeni kívánó., egykori saját tagjuk által tett feljelentést fenntartva

 apróra szedtem a Kp. Nyom. Főü. ÁLTALÁNOS ELJÁRÁSI törvénysértéseit , konkrétan pedig a Nyom. Ügyészi határozat sanda és jogellenes tartalmi, formai hibáit, a nyomoztató Legf. Ü. főosztályhoz 

nem éppen visszafogott hangnemű (LEBASZÓ hangú!) 

PANASSZAL éltem. 

Ezt Dr. Bártfay Béla ügyész saját KREÁLT minősítése szerint - azzal, hogy a nyomozó ügyésznő nem HATÁROZOTT, hanem "CSAK INTÉZKEDETT" - elutasította.


Most Gaudi Ügyvéd Úr esetében a már említett , Gergényi-ügyben 


HÁROMSZOR FOLYTATOTT eljárások mindegyike esetén végül a TÖRTÉNELMI GAZTETT főbűnösét és végrehajtóját felmentő ítélet UTÁNI, 

PÁRTOS, KOMMUNISTA, szélsőséges és aljas indokból indított bűnügyben 

saját tapasztalataim ISMÉTELT, SÚLYOS IGAZOLÁSÁT LÁTOM, és ezt NEM KÍVÁNOM ANNYIBAN HAGYNI!!!

A JOBBIK azon álláspontját, hogy ez a justizmord 

a NER és a Kormányzó Pártok felelőssége lenne, 

VISSZAUTASÍTOM, 

és az eset kapcsán - bár az eljárási iratokat MÉG nem ismerem, MAGAM kezdeményezek és SZEMÉLYESEN JÁROK EL az Ügyészség túlhatalmi, posztkomcsi BŰZE megszüntetésére! 

Az itt leírtakért a FELELŐSSÉGET VÁLLALOM. 

Közlöm, hogy a NEMZET oldalán álló büntetőjogász jogalkalmazókat ez a vörös söpredék az Ügyészi Szervezetben 

NEM KÉPES LESZERELNI VAGY MEGFÉLEMLÍTENI. 


Mostantól a represszionálás BÁRMELY OPCIÓJÁVAL 

számolnia kell Dr. Polt Pumukli tanársegéd 

BŰNBANDÁJÁNAK.

1 megjegyzés: